Advertlets

Wednesday, November 23, 2011

Jangan approve akaun Face Book bernama Aida Arissa Bukhari.. dia dikenali sebagai Tauke Chun

SILA AMBIL PERHATIAN... to all my blog readers SILA BACA NI ARTIKEL INI DAN SILA COPY AND PASTE KE DALAM FB KALIAN!!!!

PERHATIAN !! satu nasihat dari aku untuk kaum perempuan sahaja. Jangan approve akaun bernama Aida Arissa Bukhari.. dia dikenali sebagai Tauke Chun. dia didakwa mencuri gambar-gambar perempuan di facebook sebelum masukkan ke dalam blog ape cer. dia buat cerita Seks Melayu untuk jatuhkan maruah perempuan.Hati-hati , dia suka mencuri gambar cun , bertudung , seksi dan lesbian, bogel dan masukkan dalam blog dia. Ka...lau anda sedar gambar anda ada didalam blog dia , anda kena buat report polis sebelum pergi aduan kepada cybersecurity malaysia.. Sila sebar kan kepada teman2 , serta adik beradik , saudara mara , keluarga tersayang ! SILA ( c0py & paste)

Dah lah betina ni guna gambar orang lain untuk menarik perhatian pembaca dan yang paling aku benci bila dia tulis kat info muka buku dia yang dia berkelulusan UITM! perhhh angin betul aku bila aku nampak UITM punya Logo berada di FB si minah durjana ini, jadi kepada anda semua kenkawan aku di blog ini sila private kan gambar gambar yang ada di profile anda..

3 comments:

  1. xda sivik btul perempuan tu...saja nak jatuhkan maruah uitm ni...

    ReplyDelete
  2. Bahaya nie..hope x terkena dgn minah gila nie..

    ReplyDelete