Advertlets

Friday, September 3, 2010

Matta Fair 2010 on September


Haha..Matta Fair aku memang dah lama tunggu, ye lah aku ada banyak pogram yang nak buat untuk next year! that why aku sebok sangat tunggu matta fair untuk tahun nie,lepas je balik keja half day aku terus pe ke sini sungguh pun sekarang nie bulan puasa,dek kerana sebok nak pe becuti tuk tahun depan aku sanggup tu turun tempat sesak-sesak cam nie,wuhh..kalu idak tak maunya aku jejak kaki kat tempat ramai orang,nak pulak tu time-time bulan pose nie,dah lah tak leh makan and minum,panas lak tu!pastu nak besesak-sesak ngan bebagai jenis orang..oh tidak!acik tak larat nokk..

Tu cuba ko orang tengok kawan aku tu wahh siap bertangkap gambar lage ngan model-model yang ada kat situ..hihihi,ksahabat aku nie betul-betul excited benor nak ge ke MATTA FAIR nie,ye lah dia dah sebok nak carik tempat-tempat yang menarik tuk ge melancong for next year,sebok benor nak gi korea,pastu nak ge Australia dan tah mana-mana lagi lah yang dia nak ge tahun depan..tu sebab dia so excited sangat sungguh pun bulan-bulan pose cam gini..pada hal tujuan sebenar aku ge dini coz nak carik hotel tuk menginap ketika aku nak ge ke BALI next year, Flight-ticket dah aku booking tuk 5 orang ,cuma tempat tido je yang belum aku carik lage,tu lah pasal sungguh pun bulan pose aku sanggup turun kesini semata-mata nak dapat kan hotel tuk BALI trip for next year..

Banyak betul booths aku tengok untuk matta fair kali nie,so easy lah aku nak carik mana-mana booths yang aku suka,boleh lah aku banding-banding kan harga mana yang paling berpatutan tuk pe melancong kali nie..uhh seronoknya..acik!

Wohh meriahnya! 

Ha Booths nie aku suka coz besar,lage pun banyak package yang di orang tawarkan,so senang tak payah aku nak kesana sini tuk carik mana tempat yang aku nak booking tuk next year.

Tengok Ramai tul orang kan!

Aku nengok busy benor dia orang mem promote package 

Haahha pada sape yang teringgin nak ge ke USA sila-sila lah meyebok kan diri ke counter nie!hihihi

Ha..dah jumpa Booths nie,suka lah kawan aku tu,ye lah mau taknya dia kan sebok nak ge ke Australia!so mana leh lepas peluang menyemak kan diri kat booths nie kan!

Seramai-ramai nya orang dalam hall nie,sampai nak lalu pun susah,sib baik le hall nie besor kalu idah tak tau lah aku,jadi ikan sadin kot aku..wakakaahhahaha

Ha Mayflower travel agent nie memang aku dah lama kenal,memang travel agent yang besar lah,sebesar nama nya..

Pamphlet yang ada di beri percuma kat orang ramai untuk mengambil nya sesuka hati,ikut mana ko orang nak ge,so ambik je,pas tu sila-sila lah tanya kat dia punya staff harga and segala bagai yang ko orang nak tau..kan!

Semua orang sebok dok discuss mana  yang dia orang nak ge ngan staff yang bertugas.

Meriah kan!so next year kalu ada lage MATTA FAIR apa kata ko orang ikut serta,mana lah tau  kot-kot ko orang oun berminat nak ge bercuti kan!

No comments:

Post a Comment