Advertlets

Monday, October 11, 2010

Lunch Time


Set Lunch Only RM6

Nie Dia My food..ummpphhh Bestnya!



Set Lunch Aku Sugar Cane Fried Rice with Chicken and Soup in Bowl


My kawan sebok dok promosi makanan dia..hihihi


Emmm Menariknya..


Wooww..nie lage menarik,terasa macam nak yang nie lah pulak..hahaha..jahat nya aku!



Ayam Vege!



Ummphhh..Berseleranya...


Tegah hari tu kita orang berfikir-fikir mana nak ge makan hari nie yerk?? cam dah boring makan kat tempat sama jer, so aku beramai-ramai kuar le lunch kat berjaya times square at food court dia tuh..kat tingkat 10,lama dah tak pegi makan kat situ,teringgin pulak rasanya nak makan kat situ,dah lama jugak aku tak ge kesana makan-makan sambil memandang keluar window cermin,best boleh tengok view BB,hotel Melia Low Yat orang lalu lalang..ehh macam-macam lagi lah yang aku nak nengok di luar sana..
Aku selalu gak ge ke sini coz nak makan ada satu place tu dia sediakan Arab food tu yang aku terasa teringin lak nak makan..dah lama tak makan kat sini...nak pulak time nie tengah lunch! dah tentu perut masing-masing menyanyi-nyanyi keroncong yang amat sangat,dah lah jalan kaki tetengah panas semata-mata nak ge ke sini..kerana teringin punya pasal, sanggup tu meredah panas-panas buta cam tu..yelah apa apa pun bila tibanya di dalam Bejaya uhhh..nyamannya kan terkena Air-cond! cepat-cepat naik Lif nak ge ke tingkat 10..
sesampai je,mata terus melilau mencarik mana satu place yang best nak makan nie! aku mencarik gak place yang aku selalu makan tu..ehhh dah tak adak ka?emmm tak pa lah nohh..kita tengok mana-mana kedai yang menarik..so terjumpa lah satu place nie..aku tengok menunya..ok not bad! dia serv with set tu..harga pun berpatutan..tak lah mahal Air +Nasi+Sup baru RM6 hengget so,nie dah kira ok dah nie!untuk makan lunch kan?so cecepat aku oder tu wuhhh lapar lah sangat tuu,sampai tak nyempat-nyempat nak carik place tuk duduk..hihihi
kenkawan aku ada yang order sama ngan aku ada yang just oder buger jer! tak cukup tu ada yang pe nengok tempat lain oder lage best! aku dah memang nak makan nasi so aku tak lah nak ge ngoder benda-benda lain kan?bila nasi sudah sampei..apa lage aku makan lah..lapa nie apa mau tunggu lage kan!..ok lah habis makan caucincau..nak masuk office le,dah lebih masa dah nie..hahaaha


No comments:

Post a Comment