Advertlets

Sunday, October 24, 2010

Ohhh..I Love It!


Tak Sah Kalu aku ke Waroeng Ayam Penyet tak order menu nie tak sah!

"Meat Ball" this also my fvrt..ummphhh

"Ayam Penyet"  I Like it! Served with tauhu, tempe, salad, cucumber and sambal plus Air yang aku suka mesti "Soda Gembira" tak sah kalu ke Waroeng Ayam Penyet aku tak order menu nie!
dan "Meat Ball" ummphh terleleh air liur aku bila teringat kan dua jenis makanan tu!
Dulu mula-mula kawan aku bage tau yang dia selalu pe makan ayam penyet kat The Curve! aku tanya sedap sangat ke Ayam Penyet tu!sebab dia asyik benor becerita kat aku,dah dua tiga kali dah aku rasa aku dengor dia bercerita pasal Ayam penyet nie! ye lah bunyi macam pelik jer! apa ke bendanya ada ke pulak Ayam Penyet orang jual kat tengah-tengah bandaraya kuala lumpur nie ye? Ayam yang dah di penyet kan pun ada juga orang nak makan,pelik lah dalam otak aku ligat mikirkanya! itu dalam fikiran aku..entah lah..apa-apa jelah kan,aku pikir macam-macam benda pelik yang member aku nie nak makan,ahh gasak dia lah! aku pun tak ambil pusing aku dah kenal sangat dah member aku nie,di becerita lagi aku ambik acuh tak acuh je le masa dia bercerita,sebab otak aku tak leh nak pikir apa ropa bentoknya le makanan tu! pastu satu hari tetiba dia ajak aku pe sana..aku mulanya nak kata malas lah,tapi tak leh coz member aku nie kalu kata mengidam nak makan benda yang dia suka tu,mulalah dia dok teringat sampai lah dapat makan makanan tu juga! so sebagai kawan nak kata tak nak kang takut dia meleh air liur pulak coz tak dapat makan,makanan kesukaannya tu..emmm aku pun ikut je le,malas nak banyak cakap,suka hati dia lah nak makan kat mana..aku follow je le ye,lage pun aku nak ge tengok barang kat IKEA,so dah tersambil tu boleh lah dia makan makanan kesukaan dia tu.
So bila tibanya aku di sana,lepas park keta je terus ge IKEA dulu carik apa yang patut,pas tu terus je dia ajak pe Waroeng Ayam Penyet,masa tu aku tak tau nak order pun coz aku tak tau apa bentuk gayanya makanan tu,so aku serah bulat2x kat dia untuk terus kan misi megorder kan untuk aku sekali.
Bila masa makanan sampai baru lah kutahu ini rupanya yang orang panggil Ayam Peneyet ok gak lah pada panadangan petama aku.Pastu makan lah aku..mula makan tak lah rasa best sangat tapi bila lama-lama sikit aku baru menikmati kenikmatan Ayam penyet..emmm tertelan air liur aku sekarang nie..uhh terasa lah pulak nak ge makan akhir bulan nie..emmm sedap dan nikmatnya ayam penyet tu..hahahahaha..
Entah lah ada orang kata tak sedap biasa je,emmmm tapi aku suka!
Emmm terpulang lah ye pada korang semua,coz setiap manusia citarasa tak sama ada kata sedap ada kata tidak,so terpulang tanya citarasa anda! wokeh..habis dah cerita pasal ayam penyet nie!
ps:jom makan ayam peneyet..hihihi


No comments:

Post a Comment