Advertlets

Saturday, November 6, 2010

Baru Habis Menukar Kulit

Salam to all my bloggers friend!!
Entry aku kali nie baru habis menyalin kulit,penatnya sejak dari lepas maghrib tadi aku dok menyalin kulit baru untuk blog aku.Kulit lama blog aku rasa macam dah bosan nak tengok! so nak tak nak tepaksalah aku menyalinkan kulit baru untuk menceriakan lagi blog aku untuk di tatap oleh kawan-kawan bloggers semua.Aku bukanya pandai sangat nak megedit-edit nie! tak macam blog-blog orang lain yang hebat mengedit, aku sekadar nak tukar warna kegemaran aku je! wahh sudah tukar colour.. ohh!! dah tentulah red colour yang aku suka ! so dengan bersusah payahnya aku memasukan semua iklan-iklan yang ada untuk mencantikkan lagi pemandangan blog ini.Tapi yang buat aku hilang sabar ialah semasa mengedit nuffnang,tak boleh-boleh nak edit! pelbagai cara aku buat tapi tak pun menjadi! sampai lah satu ketika aku dah fed-up dah nak edit naffnang tuk masukkan dalam layout blog aku! apa lah kepayah sangat nya aku nak buat benda nie menjadi.tapi tak apa aku sabar lagi buat jugak selagi mampu,ye lah aku nie bukannya pandai tentang edit mengedit nie tapi buat juga hingga berjaya..hahaha akhirnya berjaya juga aku mengedit nuffnang tu! tapi penat tak usah nak cerita lah naik berpinau bijik mata aku memandang skrin computer! setelah berjaya baru lah aku berasa puas hati,so keng kawan-kawan semua boleh lah membaca blog aku yang berwarna merah ini! aku rasa cukuplah setakat nie untuk entry membebel aku untuk di baca oleh ko orang semua. Adios Amigosss!!

PS: Usaha tangga kejayaan..wakakakahhh

3 comments:

  1. perghh..silau mata gua..hik3
    merah..gua suka kaler merah..

    nice blog..keep it up! :)

    ReplyDelete
  2. hihihi..kita sama..anyway gua ucap tq ta kat lu,coz sudi komen kat sinie..wacaaa!!

    ReplyDelete
  3. Nampak simple tapi apabila blog loading mengambil masa 39.7s. Blog ni kena diet sikit :-)

    ReplyDelete