Advertlets

Saturday, November 13, 2010

Vacation at Damai Laut Golf & Country Club-Surprize Birthday Celebrate After Swimming


My Cake Birthday !!






Kasi saja ini budak kecik potong itu kek, kalau aku tak kasi kang ada pulak melalak-lalak kat situ..hihi


Kenkawan yang menjayakan Besday celebrate untuk aku- Siap buat Surprize lagi jangan marah!! acik tak tau pun?

Masa untuk menikmati kek setelah penat berendam berjam-jam dalam swimming pool..

Masing-masing kelaparan ! so bedal saja kek bsday and Air Coke!

Wahh!! sungguh teruja acik di kala ini! tak ku sangka lah pulak yang dia orang nie ada agenda di belakang acik...rupa-rupanya kenkawan acik dah plan nak buat besday surprize kat acik! acik pulak sebok dengan 3 biji camera and 2 biji HP blackberry  merakam gambar-gambar dia orang tengah mandi manda.Tak terfikir langsung lah acik masa tu yang kenkawan acik nie nak meng-celebrate besday untuk aku, ye lah pada masa yang sama aku tengah dok sebok nak organize celebrate anniversary one of the Broo in my group untuk wife dia.So aku pun tak lah terfikir langsung mengenai besday aku, rerupanya hahaha..
Patut pun bila aku tanya kenapa ada dua cake kat dalam box, sedangkan kita hanya ada 9 orang Adult and 1 Child tak kan nak makan banyak sangat kek kot?? agak-agak lah wehh!! pada fikiran aku banyak benor ke depa semua nie nak melantak kek?? agak aku lah depa nie suka kot makan kek tu lah pasai kena beli sampai 2 biji kek??ahh aku pun buat tak tahu je lah! bila soalan aku depa jawab "Mana cukup sebijik kek, kita kan ramai nanti ada yang tak dapat makan pulak" so aku pun jawab" Ooo..ye lah kita ramai ka Lupa! so no hal lah..hihihi.
Tapi rupa-rupanya kenkawan aku ada surprize untuk aku! lepas je semua orang nyanyi untuk happy anniversary kat broo yang sorang nie, lepas potong je kek dia..aku dengar pulak ada sorang yang nyanyi Happy Birthday To You.. aku pusing belakang!! acik macam pelik besday sapa hari nie?? setahu aku ada sorang je lagi yang nak sambut besday? itu pun tengah-tengah bulan December nie! lambat lagi tu??emm sape?? aku boleh tanya kita nak celebrate besday sape?? Jawabpan yang aku dapat - Besday ko lah! besday sape lagi..aikk akuuuu..ye lah kita orang nak buat surprizeee kat ko, coz masa bsday ko etu hari 9 Nov kita busy! tak sempat nak ge celebrate pun? so kita orang semua dah pakat-pakat nak buat surprizeee kat ko lah..sebab ko tak tau pun bila kita orang plan! Ooo itu macam ka?? mana lah aku tau! dah nama pun surprizeee of course le aku tak tau kan??wakakakakahahha.. kalau aku tau tak surprize lah namanyakan??Ok-ok good idea lah ko orang semua nie! licik benor sampai aku yang 24/7 jam dok dengan ko orang aku tak tau bila masa lak le ko orang bincang kan? Bila masa nya pulak ko orang pe beli kek pun aku tak tau, sebab masa mula-mula bertolak dari KL aku tak ada nampak pun dia orang nie pegang sebijik kek pun??emm.. confused aku di buatnya..tapi apa-apa pun aku sangat lah berterima kasih sesangat kat kenkawan lahar aku nie kerana perihatin antara satu dengan yang lain..muahhh..sayang ko orang semua..yang penting this year acik celebrate besday 2 kali..itu yang seronoknya!!! meriah-meriah kalau setiap kali aku celebrate besday macam nie..hihihi.


Anniversary Cake





Tengok lah si kecik nie! besday kek aku pun dia nak tiup lilin? dia jugak nak cutting the cake!
Anniversary cake pun dia nak konker..so layan saja..budak-budak apa tau! hahaha..


No comments:

Post a Comment