Advertlets

Sunday, January 23, 2011

Busy Nya Aku Sekarang!

Salam & Hi Everyone...Semoga kalian semua ceria-ceria selalu hendaknya!

Busy nya aku Sekarang Sehinggakan Tak berkesempatan Langsung Nak Mengupdate Blog tercinta..
Mak Oii tu..dia punya lah lama aku tak update blog tak tau lah apa  kenapa?? macam ada banyak sangat business juta-juta yang aku dok buat sampaikan tak buka-buka blog nie..baru hari nie aku buka punyalah busy nya mak datuk yang kesiannya kat fellow follower aku langsung aku tak pe melawat blog dia orang, dia orang datang melawat aku tapi aku langsung tak menjenguk depa semua, tak apa lah nohh semua kenkawan blog jangan berkecil hati bukannya aku tak nak blogwalking kat blog ko orang cuma aku penat and tersangat lah busy nya dengan aktiviti-aktiviti harian yang membuatkan aku tak kesempatan langsung untuk menulis sepatah dua kata untuk ko orang semua..
wink!! Wink!!
Jadi lepas nie InsyaAllah kalau ada kelapangan aku akan sentiasa dan akan merajinkan diri untuk menulis walaupun untuk sepatah dua kata sungguh pun aku tersangat lah sibuknya..ok.

No comments:

Post a Comment