Advertlets

Sunday, February 20, 2011

American Breakfast on Sunday Morning..Perhhh !!!

Hi semua !! today weekend lagi, so bangun dah, mandi pun dah , tapi perut je yang belum di isi ..now aku tengah berfikir-fikir apa yang aku nak makan pagi nie ye ? nak makan nasi lemak..uhh malasnya nak cooking, kalau homemade nasi lemak banyak masa to much time di perlukan..emm...so apa yang paling senang sekali untuk di makan pepagi begini..yeszaa apa kata kita homemade American Breakfast menu..by myself..best gak idea nie.. huhuhu !! aku pun memang sesangat sukanya memakan  Omelette, Cheese, Bacon, Sausage and Baked beans ..Recipe nya ..ialah..huhu mula-mula kita D:-
Jom Tengok aku homemade sendiri Jadi ke tak jadi hihihi...
Mula-mula goreng sausage



Untuk Make Omelette kena ada eggs

Panaskan Eggs

Masukan Sausage, Onion Cheese and Bacon

Tantarangggg...Dah siap pun Omelette aku!

Panaskan Baked Beans and after that...!!



Surprise..akhirnya jadi jugak American Breakfast aku for this sunday morning..perhhh...syok nie..apa lagi jom kita makan!!!...



Drink with Strawberry Milk..I like It ! 


No comments:

Post a Comment