Advertlets

Saturday, August 7, 2010

Bukak Puasa di Istana Budaya ngan kenkawan sekolah

Istana Budaya

Dalam Istana Budaya

Dok bersembang dengan pelbagai topik yang kuar,tak kira topik semasa tau pun topik zaman-zaman sekolah dulu kala


Puas hati gak lah dengan makanan yang di sediakan, banyak dan sedap harga pun berpatutan tak rugi kalu pe lage bebuka puasa tuk next year







Huuuhh..tahun nie memang tahun yang paling banyak lah dapat invitation tuk bebuka pose kat luar,mana tak nya dalam bulan pose nie aku sesekali dua je bebuka kat umah..yang lain semua bebuka kat luar..bukannya apa,aku ramai kenkawan ajak berbuka bersama jadi nak tak nak kena ge gak kan,lage pun rezeki jangan ditolak musuh jangan di carik..haahaha..betul kan..?
di carik, semalam aku bebuka bersama ngan kengkawan satu kelas masa sekolah dulu..aku rasa cam mimpi lak ye lah dah lama benar tak jumpa diorang sungguhpun diorang ada kat sekitar KL nie gak,tapi tak penah nya ada peluang nak jumpa meka-meka semua..bila dah dapat jumpa nie,cam semalam uh..tak tau nak cakap cam mana bestnya..macam-macam cita kuar le,cherita zaman kekanak dulu le..tambah pulak masing-masing dah bejaya dalam hidup...besnya tengok semua kenkawan dah bejaya dengan kehidupan meka masin-masing..aku pun tumpang happy juge le nengok kenkawan semua dah ada kuarga, kojer besor dan macam-macam lage le.. dia orang semua nie satu kelas aku masa sekolah menengah dulu,tu yang syok dok melepak sampai kan tak sedor dah kui 2 page!macam tak reti-reti nak gerak ker?masing-masing hihi..masih lage melepak kat Haslam Restaurant.








No comments:

Post a Comment