Advertlets

Sunday, October 10, 2010

10.10.10 Nice Date

Wah tak sangka ye tarikh hari nie 10.10.10 yang aku rasa cantik bentul tarik nie,ye lah sape yang kawin pada tarikh nie memang betuah kan macam aku rasa best pulak kalu dapat kawin pada tarikh nie,tapi hari tu aku tak sebok pulak ngan tarikh nie,tapi bila tiba je hari nie baru perasan yang tarikh nie cantik lah pulak,uhh berangan lage le tu..hihihihi..tapi bila lagi kita nak dapat tarikh nie dalam hidup nie?aku rasa tak ada dah kan!kalu ada pun tak sama ngan 10.10.10 mungkin bulan sepuluh gak tapi angkanya tak sama le! kat area tempat tinggal aku nie sejak dari malam tadi sebok dengar kompang bergema ye lah tu dah tentu ada orang yang kawin pada tarikh hari nie kan!apa-apa pun aku ucapkan tahniah lah, pada sesiapa yang telah berkahwin pada tarikh 10.10.10 hari nie,moga u all bahagia hendaknya hingga ke akhir hayat ko orang.

No comments:

Post a Comment