Advertlets

Sunday, November 21, 2010

Fakta-Mengapa Lelaki Yang Sudah Berkahwin Suka Berbohong??


Sekadar Gambar Hiasan
 Entry aku kali ini mengenai -Mengapa Lelaki Yang Sudah Beristeri Suka Berbohong??

Jawapan yang aku dapati Dari Kaum Lelaki Sendiri !

1) Men lie about affairs because they don't want to face the consequences of their actions if the truth is discovered. These are the reasons I've heard from male friends in this situation.Bukan aku saja-saja reka cerita tau! Ini adalah fakta dan kebenarannya.

2. Fakta yang paling kukuh ialah dia tidak ingin bercerai dengan isteri yang telah di kahwininya! dan sebenarnya dia memang sayangkan rumahtangga yang telah dibina dan tidak juga mahu kehilangan anak-anak yang di sayangi , tidak juga mahu  kehilangan kesenangan hidup bersama isteri dan anak-anaknya.

3.Those who are Chronic cheaters usually have brief flings or one night stands and the other women mean nothing to them at all. (Bagi lelaki yang suka atau kuat menipu hanya ingin beseronok dengan perempuan lain hanya untuk seketika sahaja or mean (One Night Stands)

4. Selalunya lelaki yang suka menipu ini tidak bermain dengan perasaan or hard feeling hanya sekadar untuk hiburan semata-mata.

5. Dan dia percaya yang  He believes he really loves his wife and wants to stay married to her for ever and ever until  the end of their life or lebih senang sampai mati lah di inginkan hubungan perkahwinannya kekal hingga ke akhir hayat, sungguhpun 24/7 dia hidup menipu.

6. Jika tertangkap lelaki yang suka menipu akan menyesal dan mengaku kononnya dia telah menyesali di atas kesalahan atau pun kecurangan yang telah berlaku dan akan memberi seribu janji kepada wanita yang di curanginya! bahawasanya yang dia tidak akan melakukan atau mengulanginya lagi perbuatan jahatnya (Fakta lelaki yang seuka menipu tidak akan menyesali perbuatannya sungguhpun dia memohon apun dan sujut di kaki isteri ini kerana jika ada waktu yang terluang dia tidak akan melepaskan peluang yang ada dan dia akan mengulanginya lagi. )  Boleh percaya ke lelaki suka menipu akan menyesal ??

7. Selalunya si lelaki yang suka menipu sangat senang untuk berkata maaf  dan juga sangat pandai bermain dengan kata-kata! "Ini kerana dia tidak ingin masalah menjadi semakin besar" jadi dia cepat-cepat meminta maaf untuk menutup kesalahan yang telah dilakukanny dan tidak ingin mengambil responsibility untuk apa yang mereka telah lakukan.
8) Selalunya jika seseorang lelaki itu suka menipu pasangannya dia tidak akan banyak masa untuk duduk di rumah, ibaratnya ada-ada saja kerja penting yang nak dilakukannya, dan jika isteri bertanya dia akan memberi pelbagai alasan yang tak masuk di akal.

9) Pendapat lelaki yang suka menipu terhadap wanita (Berbohong adalah wajib kerana tidak ingin menyakiti hati si isteri ! Padahal jika si isteri tahu tengtang pembohongannya ia lebih lagi menyakiti hati isteri yang tahu tengtang pembohongan suaminya)

Pesana Untuk Setiap Wanita: Bagaimana Jika anda mengesyaki anda sedang di tipu apakah yang anda perlu lakukan??

Ps: Setiap wanita di anugerahi naluri untuk mentafsir sesebuah hubungan! Jadi percayalah pada bisikan naluri masing-masing!

3 comments:

  1. how about wanita yg dah berkawen n suka berbohong? ahaks!

    ReplyDelete
  2. hohoho..ok menarik nie..so nanti I try carik fakta menarik mengenai nya..anyway tq and gd suggestion..

    ReplyDelete
  3. Harap saya tidak didalam golongan diatas selfish

    ReplyDelete