Advertlets

Sunday, December 26, 2010

Jika Bosan ! Apa yang Aku Selalu Lakukan!

Mula -Mula Order Domino


Bila Dah Sampai

Makan Sorang-sorang


Makan Sampai Penat
 Apa yang aku selalu lakukan jika bosan berada dirumah keseorangan !!
Arghhh...bosannya hari-hari bila kat rumah aku sorang-sorang je, setiap hari atau hujung minggu mesti membosankan jika tak kemana-mana. Rumah ku sentiasa kosong tidak berpenghuni yang ada hanya aku seorang diri melayan diri jika bosan menonton tv aku akan mendengar radio jika bosan lagi aku update blog, jika tak ada entry baru yang nak di tulis aku chat FB, tapi jika semua pekara trsebut tetap juga tidak dapat menghilangkan tahap keboringan yang melanda hidup aku sehari harian apa lagi yang aku mesti buat untuk menghiburkan hati ini..arghhh cuma satu saja lagi pekara yang aku mesti buat "Ya sudah semestinya memesan Pizza Hut or  Domino Pizza untuk di delivery kan at home" So order sampai depan pintu terus makan, dan makan-makan lagi sampai penat nak makan..itu adalah pekara biasa aku buat bila aku tidak mempunyai aktiviti yang ingin di lakukan pada hujung minggu, akan tetapi jika ianya masih lagi tidak boleh mengatasi masalah keboringan yang masih melanda ku ini apakah lagi yang perlu ku lakukan..!!!

No comments:

Post a Comment