Advertlets

Sunday, January 9, 2011

Chocolate Fair Mid Valley 2011



Portrait Dato Siti and Dato K nie pun chocolate tau! bukan gambar biasa..



Nie chocolate Portrait, kalau ko orang nak muka ko orang letak kat chocolate nie pun dia orang boleh tolong buat kan tau!









Kalau ko orang nak tau apa benda nie? nie lah dia tempat memanas chocolate..nak tau camana aku tau?aku tanya si penjual tu! apa benda nie..so dia bagi tau aku la...hahaha



Nie lah Chocolate Made In Russia yang aku beli tu..












Salam semua blogger semoga ceriakan hari anda di hari ahad yang indah ini ! haha..now day ada chocolate fair kat mid valley aku dah perasan dah baner yang dia orang taruk 5 hari lepas masa aku jalan jalan sekitar KL. Aku memang dah bercadang nak pe tengok apa yang patut, so pagi nie aku pun pe lah sorang-sorang bejalan menuju ke Mid valley tujuan utama nak tengok Pameran Hartanah Bumiputra lepas tu melencong pulak pi tengok chocolate fair kat sebelah..mak oii banyaknya cokelat bermacam-macam jenis cokelat ada di jual dan di pamerkan kat situ..perhh naik rambang mata aku menengok nya, habis segala pameran aku tawaf, bukan setakat tawaf merasa segala macam jenis chocolate yang depa sediakan untuk test dulu sebelum beli..hahaha..lepas dah abis segala tempat aku pusing aku pun berenti lah kat satu bazar nie beli le chocolate yang di perbuat dari mints flavours, chocolate nie di buat di RUSSIA so aku pun memborong lah tak mahal mana RM10 hengget je! dia bage aku satu yang besar 2 cokelat yang sederhana and 10 yang kecik so berbaloi gak lah, nie sampai la nie aku dok mengunyah cokelat yang aku beli tadi tak abis-abis lagi..ni..hahaha, tapi sebelum aku beli tadi aku dah tanya soalan lazim hahaha korang mesti tau kan apa soalannya kan? HALAL ke???hihi itu yang penting kan?? tak halal aku tak nak makan!! tapi tak payah lah bimbang si penjual tu melayu ..kata kalu tak halal dia pun tak nak bekerja kat situ..so bila dah di jamin halal ok le aku borong banyak sikit bawak balik..huhu..so apa kata ko orang semua jamu mata tengok segala gambar chocolate yang aku capture tadi untuk tatapan ko orang semua..so layan.................

No comments:

Post a Comment