Advertlets

Monday, January 10, 2011

Penghapusan facebook

Hai selamat malam to all my fellow followers and blogger diluar sana ...malam semalam aku terbaca satu artikel ni, yang mengatakan face book yang orang semua dok ada la nie nak di tutup oleh pengasasnya..itu semua hanyalah rekaan semata-mata...wah !! tekejut sekejap aku, bukan tekejut apa kalau betul FB nak di tutup puas lah aku mencarik DVD writer tuk mengupload segala jenis gambar yang ada dalam fb aku tu, nak pulak tu beratus keping gambar aku dah download kat FB aku, maunya aku mengagau mengopy semula dan kena masukan semuanya ke dalam laptop, pastu transfer masuk dalam DVD pulak, nie semua nak membanyak kan kerja aku je kalau betul FB nak tutup..haru aku dibuatnya..mungkin ada antara kita yang belum terbaca lagi isu panas tersebut kan?? kalau ada yang masih belum terbaca lagi apa kata ko orang klik sini untuk mendapatkan maklumat yang lebih lanjut mengenai nya.. . sila klik  sini >>>>>
facebook akan dipadam pada 15-march.

ps: Berita nie buat haru kat semua user di luar sana yang ada face book je..uhuhh..panas !!! nih!
and anda semua diluar sana jangan terpedaya dengan berita penutupan face book yang di gembar-gemburkan ini ok! selamat ber face book!

No comments:

Post a Comment