Advertlets

Tuesday, February 8, 2011

Melayan Tekak with Kerang and Tauhu Bakar

Kerang Bakar


Tauhu Bakar
 


Sauce Kerang-tak hinggat mintak sampai dua, makan pun belum lagi..wakakaka
 Petang tadi balik je dari koje tekak terasa nak makan kerang bakar dan tauhu bakar lah pulak! adusss macam-macam lah tekak aku sekarang ni ada-ada je, ngalah kan orang mengandung lah pulak pada hal bila masa pulak aku  pregnant nya ulosss..macam-macam daa kau tekak, mujur lah ko mintak kerang bakar and tauhu! buat nya ko mintak hati gajah ke burung unta ke?mana lah pulaknya aku nak mencarik menatang tu, tak ke nyanya aku di buatnya..emmm apa-apa pun petang tadi aku dah memamah kerang and tauhu sampai lebam, sampai brader gerai tu pun naik hairan bin ajaib nengok aku melahap 3 magkuk kerang and 1 pinggan tauhu !! agaknya apa lah berader tu cakap dalam hati dia bila nengok aku makan macam gitu yek? mesti berader tu pelik agaknya budak nie dah setahun tak makan kerang kot? tu lah pasal dia makan kerang sebanyak ini..hahaha tapi ada aku kisah apa berader tu nak kata kat aku, suka hati dia lah apa nak kata pun..wakakakakahhhhh.

No comments:

Post a Comment