Advertlets

Sunday, February 13, 2011

Mentor 5 * Tunjuk Ajar Ku Sifu*

Aku baru je habis tengok rancangan nyanyian realiti terbitan TV3 ini kembali buat musim kelima, aku bukan nak bercerita tentang best nya menonton mentor tapi aku nak bercerita tentang peserta-peserta yang hadir untuk uji bakat dengan pelbagai gelagat yang aku rasa ada lucu nya..hahaha tergelak-gelak aku tadi masa tengok TV dengan gelagat peserta yang pelbagai ragam, ada yang datang semata-mata nak berjumpa dan
bersalaman dengan Era Fazira and Afdlin Shauki aje! tapi bukan nak nyanyi..dan ada jugak yang datang tak sempat masuk dah kena halau sebelum buat pendaftaran telebih dulu, ada yang kata suara dia bagus boleh nyanyi bila juri ajai komen dia kata tak fare,komposer ajai tak bagus! tak tahu nak nilai dia orang..hihihi dah tentu-tentunya ajai tu lebih tahu yang depa semua nie boleh nyanyi ke tidak kan! sebab tu lah depa semua nie kena reject kuar and tak terpilih, tapi ada jugak yang masih tak puas hati dengan si komposer ajai tu..waduhhh..apa bikin hangpa semua nie! kalau dah juri kata tak layak tu mean tak layak lah so jangan degil..hahaha..tapi tak pa lah noh next year ada lagi so boleh lah pe cuba sekali lagi kot-kot dapat jadi penyanyi mana tau???hihihi..


*Tunjuk Ajar Ku Sifu*


Wink! Wink! Pada aku bukan semua orang boleh jadi penyanyi beb ! Suara merdu tu anugerah Tuhan ..hahaha..apa-apa pun kepada peserta mentor musim ke 5 ni dapat menerima setiap keputusan yamg di beri juri sebagai adat petandingan  ada yang kalah ada yang menang..apa-apa pun tahniah pada industri muzik tanah air kerana sanggup menjelajah satu Malaya untuk mencari mereka-mereka yang berbakat..adiosss amigos...  wacincau...



No comments:

Post a Comment