Advertlets

Tuesday, September 21, 2010

Blog Masuk Virus Lah Pulak! Apa Cerita..aduhhh..

http://vanillaespresso22.blogspot.com/
Wohh..tetiba tension tahap gaban getu! ko orang nak tau sebab apa kan?mai sini aku cherita kat hangpa, lagu nie bunyi nya..aku nie sebenaknya dah ada blog sebelum nie,punya lah ramai orang baca blog aku selama nie,tapi tetiba ada satu hari tu aku ada follow satu blog nie! tetiba klik punya klik,ter klik satu vairus dari satu blog nie..adoi since tu lah blog aku tak leh buka lage..wahh acik sedih nya tetiba blog yang acik dah karang bagai kat blog tu tetiba boleh kena virus lah pulak, mau tak meroyan satu badan mengenangkan apa yang aku dah tulis selama nie dah tak leh guna lage..panas hati punya pasal aku pun buat lah blog baru,letih nya nak create lage satu blog..whh tension nya..akhirnya nie lah hasil nya.. hahaah..so pada ko orang di luar sana yang ada blog,jangan sesekali ter silap klik,silap klik habis semua,jadi macam aku lah..semua nya punah..ranah...ahhhh..nak buat cammana dah nak kena. terima je lah sungguh pun ati sakit kan..wokeh..aku caucin cau duulu ye...kita jumpa di lain waktu..ulozzzz..

No comments:

Post a Comment