Advertlets

Saturday, October 30, 2010

Sex Museum In Euro

 
Nie apa hal nak tunjuk skill ka???? wohh gila tahap gaban lah dia orang nie, aku rasa mau meroyan kalu kat Msia ada benda-benda yang tak masuk akal cam gini di pamer kan kat museum kita !!!!!!!!!!! habis rosak akhlak, bila under age nengok ! mau dia orang pun buat aksi cam gini, rosak kan anak bangsa betul lah!








Haloo every one!!! Entry aku kali je sedikit ganas!!!! tapi aku bukan saja nak buat blog lucah tau! Jangan ko orang salah faham sudahlah key! Aku cuma nak share information dengan ko orang semua aje! kerna betapa dashyat betul life in barat! wohh sampai benda-benda macam nie pun dia orang buat museum,nie akau rasa dah tahap gila dah kalu kat Masia! tapi di sana di anggap pekara biasa aje! aku dapat picture-picture nie pun dari member aku yang bekerja sebagai pramugari singapore airline.Mula-mula aku tekejut berok lah jugak bila nengok gamabar-gambar macam nie! yelah mana nya aku penah tengok gambar-gamabr macam gini kat masia nie,tapi bila aku tengok member aku ada shoot picture cam nie aku pun ambik lah dari dia tuk berkongsi ngan ko orang semua! Nie betul lah tak masuk akal punya museum,boleh ke dia orang adakan museum pasal sex,setahu aku kalu museum dah tentu lah ada barang-barang purba ke atau sejarah-sejarah lama,ini tidak pelik betul lah negara dia orang nie,al maklumlah kata negara bebas,so bebas lah untuk semua sampaikan pasal sex pun di jadikan benda biasa je untuk di tonton kan oleh berbilang bangsa dan peringkat umur. Ia menunjukkan bertapa terbukanya pemikiran dan sosial life dia orang di barat. Kalu negara kita di M'sia nie jadikan negara bebas seperti mana di negara barat,aku rasa ramai lagi lah anak-anak muda kita terjebak dengan gejala sosial yang tak bermoral dan salah di sisi agama kita. Sedangkan negara kita tidak mengamal kan sebuah negara bebas pun! anak-anak muda zaman sekarang pun hanyut di bawa arus kemodenan..Cuba ko orang lihat sendiri lah kan ramai di luar sana yang hanyut dan mengikut pelbagai trend dan gaya hidup bebas yang kata nya (MODEN) ye lah ko orang pun selalu terbaca di dada-dada akbhar tentang kes-kes besar seperti mengandung anak luar nikah,buang bayi kedalam tong sampah dan sebagainya lah . Apa yang ko orang fikir kalu negara kita memberi kebebasan seperti di negara barat????


 





Nie lah museum nya! pelik lah aku,tak ada museum jenis lain ke dia orang nak buat???

PS:Kebebasan yang terlampau akan memudarat kan sosial ekonomi sesebuah negara, kerana jika tidak di bendung ia akan menjadi kudis kepada masyarakat!!!!

1 comment: